Zadzwoń do nas: +48 666 666

Jak działamy

Dzięki długotrwałemu wytrwaniu także kontaktom, jesteśmy w klanie wkrótce podarować pogodzony do Twojej korporacje artykuł, który utknie się srodze zniewalającym narzędziem gwoli zakresu HR. Stwarzamy w rób każdorazowy, chronicznie wnikając sensowności jegomościa także ustalając pilne wachty zarówno po cesze palety jako także metodyk. Badania lokalnego odbierania, uzupełnia poniższy schemat:

Mniej niż 15 lat później po pierwszej rewolucji cyfrowej, druga fala uderza: Od ?? e-commerce ?? do ?? eee-commerce ??. Od ?? handlu elektronicznego ?? do ?? wszystko, wszędzie, everymoment-commerce ?? Koncepcja ?? wszystkiego wszędzie ?? jest stawania się i będzie najbardziej uciążliwy czynnikiem w ciągu najbliższych kilku lat w branża detaliczna w pierwszym i całej mapie zaraz po tym. Strona internetowa, e-commerce, a kanał online i mobilne nie są widoczne już tak prostych rozwiązań alternatywnych lub uzupełniających do fizycznego sklepu; oni mają stać się rdzeniem częścią strategii biznesowej, zacierając granice między trybem online i fizyczne zakupów. To jest ?? omni-kanałowy ?? podejście i jest jako rozwiązanie do szybko rozwijającej się branży handlu detalicznego, obejmujące zarówno online doświadczenie i fizyczne z punktu klienta ?? s widzenia. Filozofia Omni-kanałowy w pełni integruje ?? cyfrowe ?? i ?? fizyczna ?? i jest imperatywem częścią inteligentny sprzedawca ?? s strategii. Jeśli do czynienia z działalności do modelu konsumpcyjnego trzeba mieć świadomość, że klient jest tym, który tworzy zakupów jak chce, skacząc z jednego kanału do drugiego, tym samym znajdując się w omni-kanałowy. Podróż, która zaczyna się od procesu podejmowania decyzji oraz kontynuuje rzeczywisty zakup nie jest narzucony przez sprzedającego. Detaliści muszą dostosować swoje procesy do dziś poinformowany i podłączony Klient, który spodziewa się, bogatą zawartość, dynamiczny, łatwy i przyjemny zakupów ogólnie. To może bardzo dobrze nazwać ?? drugie cyfrowe Rewolucja ?? i detaliści postrzegane jako pionierów w dostarczaniu odpowiedniej infrastruktury dla tego nowego paradygmatu commerce napędzany integracji online i fizyczne w jednym ?? roller-coaster ?? zakupów. Głównym kierowcą w tej nowej równania sprzedaży nie może być pomijany jest fakt, że ?? cyfrowe ?? Klient jest w stałym wyszukiwarka codziennych, szybkich ?? przekąski cyfrowych ?? że może cieszyć się na jego lub jej Urządzenie czasu rzeczywistego osobistego. Cyfrowe przekąski muszą być atrakcyjne, z indywidualną Zawartość ograniczonej długości, i jasnym przesłaniem mają być dostarczone bezpośrednio do Urządzenia klienta ?? s gdzie można przekąskę na nim w drodze do pracy lub podczas zakupów w centrum handlowym. Detaliści stoją przed wyzwaniem stale produkcji wciągające, łatwe do odczytania treści, które również oddaje istotę tego, co chcą przekazywania i udostępniania ich, kiedy i gdzie klient wyszukuje dla to. Jak można wywnioskować, sprzedawca ?? s zadaniem nie jest wszystko łatwe, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że musi znaleźć idealne równowaga pomiędzy, jak używać i ponownego zdefiniowania wielu sprzedaży i treść pokolenia kanały, którymi dysponuje, a nawet zaprojektować nowe w wyścigu rynek-akcja. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowana platforma, która może zaoferować 24/7 hiper-połączone doświadczenie dla klienta, który spodziewa się znaleźć niczego on szuka w danym czasie przez różne, ale doskonale zintegrowane kanały. Dlatego marketing omni-kanałowy musi być postrzegany bardziej jako ?? w toku rozmowy ?? a mniej jako kampanię, aby w pełni zaangażować klientów, z pełną koordynację dostępnych środków - informacji, ludzi i urządzeń - zarówno w sklepach i online. Wielcy gracze wyznaczanie standardów Patrząc na niektóre z wielkich nazwisk w handlu detalicznym i innych branż, jeden już znajdzie innowacyjne podejścia do sposobu doświadczenie klienta jest poprawione i rozszerzone zarówno w sklepach jak i online. Korzystanie własnych urządzeń klienci mogą skanować kody kreskowe, jak w dzisiejszych czasach są spacery przez pasy supermarketów i porównać ceny na półkach z zawodnik ?? s. To jest dokładnie to, co BigW australijska sieć zniżki domy towarowe robi, dostarczając swoim klientom bezpłatnej aplikacji - cennym źródłem informacji dla klienta w zakresie produktów BigW i ceny. Ponadto, dzięki geolokalizacji teraz niektóre sklepy są w stanie kierować ich klientów, ponieważ są one w sklepie lub w określonych miejscach, wysyłając im powiadomienia z aktualizacjami i ofert dostosowanych do ich potrzeb i historii zakupów osobistych. Tutaj Nordstrom, ekskluzywny odzieżowa, już przed tłumem przez koncentrując się na jej młody i ?? cyfrowe ?? Segment oferując mobilny wymeldowanie usługi w sklepach i geolokalizacji wysłać swoje oferty na tylko odpowiedni czas. Ponadto, luksusowego domu towarowego Neiman Marcus rozpoczął testy w wybranych sklepach w USA, systemu, który wymaga klientów, aby użyć dedykowana aplikacja, aby pozwolić personel sprzedaży wiedzieć, kiedy są obecne w sklepie i gotowe do osobistego doświadczenia shopper-podobne. Augmented reality doświadczenia są tworzone zaangażowania klienta i uczynić doświadczenie handlowe bardziej zabawne, biorąc Kształt interaktywnych reklam lub paneli, które można natknąć się podczas spacerów ulicami miasta. Producenci samochodów Toyota i Volkswagen mają zarówno stosowane tej techniki w celu uruchomienia dwóch nowych modeli w ciągu ostatnich dwóch lat: można po prostu otworzyć wyznaczony aplikację na swoich urządzeniach, skieruj aparat w kierunku reklamy fizycznej i czekać dla zabawy, aby rozpocząć, gdyż były one świadkami ?? żyć ?? wideo przez ?? oczy ?? kamery ich urządzenia ?? s. Może to być również przeniósł się do doświadczeń w sklepie, dokładnie tak jak sprzedawcy mody Burberry robi, w słynnym sklepie w Londynie w Regent Street. Zostały dodane znaczniki elektroniczne do ubrania tak, że gdy klient posiada pozycję przed On lub ona jest ekran przedstawiony z wideo dokładnie tej samej pozycji jest noszone w pokaz mody. Niech ?? s nie zapomnieć wirtualne lustro, które pozwala spróbować na ubrania, nawet bez konieczności palcem. Ok, może palec jest nadal wymagane w celu obsługi wirtualnego lustro przed sobą, ale oczywiście technologia jest jeszcze do perfekcji. Jeśli obawiasz się, że zapomniałeś swoje urządzenie w domu, który jest w dzisiejszych czasach coraz mniej prawdopodobne, wyposażone w sklepach pochodzą z urządzenia z własnym gdzie klienci mogą znaleźć katalogi i wiele innych pożyteczna informacja. Mogą one mieć postać tabletek jak w Sephora i Pinko sklepów oraz w tabelach niedalekiej przyszłości, multi-touch, które pozwalają na zamówienie i czytać prasę tak samo jak te, które McDonald ?? s jest teraz testowanie w modzie stolicą Europy, Milan - dostępne tylko dla ograniczonej. Klient, jak widać powyżej, jest punktem centralnym udanego wielokierunkowy kanału zakupów, więc sprzedawca przychodzi do jego Pomoc z kilku urządzeń i nowych technologii, które ułatwiają rzeczywiste podejmowanie decyzji i proces akwizycji. Powiedział, że jest kolejnym kluczowym elementem zapewnić nieskazitelną jakość obsługi klienta jest współpracownikiem sprzedaż szkolenia ?? s i narzędzia mają do swojej dyspozycji. Apple i Macy ?? s mają wielkie szkolenia programy i zasady, które mają na celu określenie potrzeb i zapewnić odpowiada, że ​​klient szuka. Inteligentny sprzedawca musi znaleźć sposób, aby informacje dostępne w dowolnym miejscu i czasie: sprzedaż stowarzyszona jest wyposażone w urządzenia, które mu pokazuje, osobisty zakupu Historia lojalnych klientów, jak idą do sklepu i oczywiście ma wszystko Odpowiedzi dostępne na kliknięcie przycisku. Tu znów Neiman Marcus jest szybko Przyjmując nową technologię zważywszy, że ich zastosowanie pozwala klientom porozmawiać z towarzyszami sprzedaży od domu, w sklepie, kiedy trzeba pomoc. Innym ważnym czynnikiem jest możliwość synchronizacji akcji informacji pomiędzy sklepów internetowych i fizycznych, w celu nadania klienta kompletny zestaw informacji, gdy jest on w poszukiwaniu produktu, choć wielu detaliści nadal nie robią. Media szał społeczny, który jest nadal w toku ale zawsze zmienia kształt jest częścią fali wielokierunkowy kanału przetacza się przez commerce. Ludzie lubią dzielić się i komentować ich preferencje, ich szczęśliwe chwile, a także negatywne doświadczenia. To nie może być pomijany przez sprzedawców że należy domagać się wartość zawartości stworzonej przez ich klientów w Internecie Środowisko i przenieść ją do sklepu fizycznego przynieść jeszcze więcej Integracja między kanałami. Nordstrom robi dokładnie to, że dołączając Pinterest ikona znak na tych przedmiotów w sklepie, które zostały zadeklarowane najpopularniejszym na Marka ?? s konto Pinterest (na podstawie wyborów w ?? klienta s). Jest to krok które naprawdę tworzy niezwykle zakupy doświadczenie nawet dla doświadczonych cyfrowej młodszych klientów, które spędzają czas komentowania i lubić swoich przyjaciół ?? postów na social media. ?? Wszystko, wszędzie, everymoment-commerce ?? jest z pewnością bardziej niż trend i nie może być pomijany przez sprzedawców detalicznych, którzy są tymi, do przewodzenia w rewolucji omni-kanałowego. Nie bój się jednak inne gałęzie przemysłu będą musiały dostosować się do woli klienta stają się coraz bardziej wymagający i przyzwyczajeni do mając łatwy dostęp do wszelkiego rodzaju informacji, produktów lub usług przez różnych kanałów. Kiedy projektowania strategii marketingowej i na wyższym poziomie, zarządzanie Strategia, firmy będą musiały rozważyć falę omni-kanałowy i albo iść z nim lub, jeszcze lepiej, być tymi, które pomagają kształtować.

  • Zadaj pytanie

    Twoje imię (wymagane)

    Twój email (wymagany)

    Temat

    Treść wiadomości